GDZIE MIESZKA KUBA WOJEWÓDZKI ?

KLIKNIJ ABY POWIĘKSZYĆ FOTKĘ PO LEWEJ . WSZYSTKIE MATERIAŁY NA STRONIE SĄ OGÓLNIE DOSTĘPNE W SIECI JA JE JEDYNIE ZEBRAŁEM " W CAŁOŚĆ "  ARTYKUŁ PO LEWEJ TO ZAPEWNE PUDELEK , LANSIK ,KOZACZEK CZY INNY PLOTEK NATOMIAST FOTKI PONIŻEJ TO OCZYWIŚCIE MAPY GOOGLE. ZDJĘCIA W ŚRODKU APARTAMENTOWCA NALEŻĄ DO OSOBY TRZECIEJ SPRZEDAJĄCEJ MIESZKANIE (btw. ZA JEDYNE 4 MILIONY PLN) I SĄ DODANE ABY ZOBRAZOWAĆ LUKSUS PANUJĄCY W BUDYNKU.NASUWA SIĘ JEDNAK PYTANIE DLACZEGO AŻ 4 MILIONY ? ZALEDWIE KILKASET METRÓW DALEJ (REKLAMA LUMIX I GOODYEAR NA DACHACH) MIESZKANIE 30m2 KOSZTUJE 175TYŚ PLN .NA PLUS PRAWDOPODOBNIE MOŻNA ZALICZYĆ ZACHÓD SŁOŃCA ( O ILE GO NIE ZASŁANIAJĄ POBLISKIE BUDYNKI ) LOKALIZACJA JEST OFKOS W DECHĘ :) PRZYDAŁBY SIĘ WPRAWDZIE JAKIŚ MARKET I CHIŃSKI FASTFOOD POD BLOKIEM ;) ALE PRZECIEŻ NIE MOŻNA MIEĆ WSZYSTKIEGO , DOBRZE ŻE CHOCIAŻ KOŚCIÓŁ JEST O RZUT KAMIENIEM A W POBLISKIEJ ZABUDOWIE KRĘCĄ SIĘ PRZEWAŻNIE SAME MOHERY TAKŻE SPOKÓJ GWARANTOWANY . W TRZECH BLOKACH NA PRZECIWKO ZAPEWNE 1/3 LOKATORÓW JUŻ ZAOPATRZYŁA SIĘ JUŻ W TELESKOPY :) POST TEN NIE MA NA CELU NIC ZŁEGO I MOŻE ZOSTAĆ SKASOWANY NA ŻYCZENIE OSOBY ZAINTERESOWANEJ .PEACE FOR EVERY ONE :)

ZOBACZ MAPĘ DOJAZDU :)

 WIDOK Z OKNA MIESZKANIA KUBY WOJEWÓDZKIEGO (by GOOGLE ;)
 STRZAŁKA WSKAZUJE MIESZKANIE KUBY WOJEWÓDZKIEGO
 LOKALIZACJA - STRZAŁKAMI ZAZNACZONE MIESZKANIE KUBY WOJEWÓDZKIEGO
 


PRZYKŁAD POWIERZCHNI MIESZKALNEJ W APARTAMENTOWCU(to nie jest mieszkanie K.W)
DO SPRZEDANIA 160 M2 ZA 4 MILIONY ZŁOTYCH


link do mapy google


 btw. 
Jak się okazało (lub potwierdziło) ludziki zaglądają na ten marny blog jedynie z dwóch powodów - jednym z nich jest właśnie ten post ...drugim ...aż wstyd przyznać że coś takiego człowiek płodzi : "ile kosztuje podwarszawska tirówka" I jak tu tworzyć poezję , pisać wzniosłe teksty jak i tak wszyscy "lezo" no Pudelka niźli Whartona . Takie zasrane życie , "swojo drogo" sorry za post - "mam nadzieję że nie masz mi za złe" (Chłopaki nie płaczą)




KOGO JESZCZE SPOTKASZ NA POWIŚLU ?


Krzysztof Stelmaszyk
M.Szczygieł
S. Tym
J. Fedorowicz.
Malgorzata Kożuchowska
Pani Ewa Złotowska (Maja)
Maciek Knapik
minister Dorn
Jan Kociniak
Pani Czerwińska
B. Kobiela
Kasia Stankiewicz
Jan "Nowak" Jeziorański
Agnieszka Glińska
Hanka Smoktunowicz
Magda Schejbal 
Michał Żebrowski
Reni Jusis
raper ELDO
Jacek Federowicz
Jan Kociniak
Magdalena Stużyńska
Katarzyna Herman
Wojciech Wierzejski





ZDJĘCIE JESZCZE ZE STAREGO MIESZKANIA

ŹRÓDŁO POMPONIK . Fot. Piotr Małecki Agencja FORUM









Nic tylko się przeprowadzać na powiśle :)



PRZYPOMINAM ŻE MATERIAŁY TU ZAMIESZCZONE SĄ OGÓLNODOSTĘPNE W SIECI . WYSTARCZY ZAPYTAĆ WUJKA GOOGLE I "WSZYSTKO JASNE" 




A JA SOBIE TAK DŁUBIĘ , PRZEPRASZAM ZA BLUR . 
NIE CHCIAŁBYM  ABY SĄSIEDZI MNIE ROZPOZNALI :)

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

no wiesz co Kuba , nawet nie zaprosiłeś na oblewanie a w szkole kto ci pomagał z matmy ? co ? to taka wdzięczność a człowiek musi harować od pierwszego do pierwszego

Anonimowy pisze...

no i zapomniałbym , mam na imię Paweł

Anonimowy pisze...

beznadziejnie mieszkasz, kuba.

Anonimowy pisze...

stary z taką kasą nie lepiej było na ostatnim piętrze w super apartamencie w Mariocie ? albo przynajmniej gdzieś obok mnie na saskiej kępie , ja taka nie dopieszczona ostatnio chodzę :( i tak bym chciala aby mnie ktoś przytulił , nawet już mi się nie chce uczyć i chodzić to tej beznadziejnej szkoły :(:(

Anonimowy pisze...

stary z taką kasą nie lepiej było na ostatnim piętrze w super apartamencie w Mariocie ? albo przynajmniej gdzieś obok mnie na saskiej kępie , ja taka nie dopieszczona ostatnio chodzę :( i tak bym chciala aby mnie ktoś przytulił , nawet już mi się nie chce uczyć i chodzić to tej beznadziejnej szkoły :(:(

Anonimowy pisze...

jak widzę w bloku styl ala ludwik XVI to robi mi się niedobrze.