Dziewczyny z fortuną teleturniej TV 4

 Dziś o godz. 14:35 na TV 4 ... napotykam zagadkę ...
1. KATAR
2. KARTA
3. TARKA
4. KRATA
5.  - - - - - - 
Brakuje jedynie ostatniego słowa za które otrzymać mogę 1500pln... w ciągu kilku sekund już je znam :) ale olewam to ponieważ wierzę że prędzej trafi mnie meteoryt niż coś wygram ... zresztą czas pozostały na odpowiedź to 3 minuty ...po których jak się okazuje ...stawka zwiększa się do 2000pln !!! ...myślę sobie : a co tam 4pln to nie pieniądz ... przekonam się ;) ...ale przypominam sobie że na karcie nie mam środków :( no trudno i tak bym nie wygrał hehe ...mijają minuty a stawka podskoczyła już do 3000 pln !! (jest godz. 14:45 ;) No nie , muszę się przekonać , uruchamiam internet , loguję się w banku , doładowuję telefon , czekam kilka minut aż się pojawią .... i ... o godz. 14:55 ... napięcie sięga zenitu - dzwonię...



.... odbiera automat :
"dodzwoniłeś się do programu "Dziewczyny z fortuną" ,
udziel szybkiej odpowiedzi : czy Czechy leżą w Europie 
wciskając "1" na TAK  lub "0" na NIE ...
Klikam wiadomo w którą cyferkę .... i słyszę odpowiedź :
"niestety nie byłeś wystarczająco szybki"

...no i czar prysł ... 4 zeta z nim :( ...czy ja jestem naiwny ? a może głupi ? ...a może ktoś mnie naciąga ? i dlaczego pytanie o Czechy ? ... nie wiesz ? otóż "najsam-wpierw" musi zadzwonić kilkuset takich naiwnych jak ja (aby zarobili naciągacze z programu - choć ja bym sprawę nazwał po imieniu - OSZUŚCI) a jak już się zwróci to na sam koniec programu (niby tak zupełnie przypadkiem:) zadzwoni ktoś kto akurat wygra ...hehe (pewnie znajomy reżysera :)
btw. 
o godz. 15:00 ktoś się ( ;-) dodzwania ... no i wreszcie po 30 minutach mamy zwycięzcę (zapewne kierownik z dyżurki ;-)  Prowadząca która przez bite pół godziny gada co jej ślina na język przyniesie (czytaj:głupoty) czuje się zapewne spełniona nie zdając sobie sprawy (lub wiedząc) w jaki sposób nabija rodaków w butelkę  
...ale przecież skąd byś wiedział "żeś mundry" gdyby głupców na świecie nie było..

ps.
Już w 1993 roku oglądając "Randkę w ciemno widząc parę niby obcych sobie ludzi , 
słyszę z za pleców głos mojej szefowej :  .... ooo Juziek ... ooo Baśka ...

ps2.
właśnie obejrzałem kolejny odcinek Dziewczyn z fortuną i okazało się że taki schemat to standard ... znów na minutę przed końcem programu ktoś się dodzwonił .... ale przez pół godziny nie potrafił ... ? No jeśli w demokratycznym Państwie pozwala się tak nabijać ludzi w butelkę to świadczy to tylko o nieudolności systemu i "perfidności" ludzkiej - założę się że w Państwie dyktatury natychmiast obsadę programu by wychłostano  i do lochu :) hehe

16 komentarzy:

VIOLETTA pisze...

do dnia dzisiejszego nie otrzymałam wygranyh pieniendzy

VIOLETTA pisze...

DO DNIA DZISIEJSZEGO NIE OTRZYMAŁAM WYGRANYH PIENIENDZY A PROGRAM W KTÓRYM WYGRAŁAM LECIAŁ 5 STYCZNIA,OSZUKUJECIE LUDZI I NACIAGACIE

Anonimowy pisze...

proszę stworzyć taki blog i podać w nim wszystkie fakty i dowody itd. oczywiście bez danych osobowych , to samo warto zrobić na youtube , stworzyć filmik bo co można więcej ???

Anonimowy pisze...

wyłudzanie pieniedzy!!!,można dzwonic w nieskończoność i zgłasza sie automat z głupimi pytaniami,a za każde połączenie kasujecie forse.Przedłużacie program i wiele takich jak Ja łapie sie na te wasze głupie sztuczki.

Anonimowy pisze...

Właśnie dziś dałam się naciągnąć przez tych drani z programu. Odpowiedziałam poprawnie dzwoniąc kilka razy. Niestety komputer mówił za każdym razem,że moja odpowiedź jest błędna. Na koniec programu jakiś koleś zadzwonił podając moją odpowiedź. Chodziło o hasło "Wielka Brytania". NACIĄGACZE!!!!!
Gdybym mogła się do nich dodzwonić, to chciałabym by mi wytłumaczyli, dlaczego tak bezczelnie oszukują naiwnych ludzi.

Unknown pisze...

Ja nie wiem jak można się denerwować , dzwoniąc od początku wiedziałem że to wyłudzacze , nawet mnie nie zaskoczyli a właściwie to zaskoczyli prostacką metodą bo nawet się nie spodziewałem że w kraju demokratycznym można tak jawnie kogoś robić w bambuko ? Mam znajomego który wierzy we wszystko co mu zaserwuje telewizja czy inernet i jak mu powiedziałem - a właściwie dopiero jak mu udowodniłem , zrobił minę jakby mu kto starą pierogiem zajeb... minęło trochę czasu a on nadal wierzy :) jaki morał ? ludzi nie da się zmienić a po staropolsku to brzmi : NIE MA , KURWA MOWY ...Dlatego zawsze się znajdą chętni aby nas wykorzystać , mój stary druh zwykł mawiać " JAK MASZ CHAMA TO GO DUŚ , JAK SIĘ ZESRA TO GO PUŚĆ " Na świecie jest tylu naiwniaków że nie ma co odpuszczać , trzeba ich trzepać :) Skąd byśmy wiedzieli że jesteśmy mądrzy gdyby głupców na świecie nie było ale co ja tam wiem , z chamów pochodzę a kto się świnią urodził kanarkiem nie zdechnie

Anonimowy pisze...

przeciez to jawne oszustwo!!! naciagactwo! NIC NIE MOZNA Z TYM ZROBIĆ?dZWONIE I NIE MOGE SIE POŁACZYC MIMO IZ NA ANTENIE CISZA. pONOC NIKT NIE WIE

Anonimowy pisze...

a po co się tak denerwować , przecież wiadomo że to oszustwo , podejdźcie do tego tak że nabierają się tylko idioci :) a ci mądrzy nawet sobie głowy nie zawracają myślą aby podnieść słuchawkę . Jeśli pomyślałeś lub pomyślałaś kiedyś aby to zrobić to nie możesz sobie spojrzeć w lustro i powiedzieć "jestem inteligentna" mało to , nie możesz nawet powiedzieć że "jestem naiwna" możesz za to sobie powiedzieć "jestem głupia" :)

Anonimowy pisze...

Ktos kto pierwszy raz dzwoni moze sobie pomyslec,moze rzeczywiscie nikt nie odpowiada na pytania i probuje swoich sił,Dzwoni i sie okazuje ze komputer blokuje nas,ale kase ciagnie.
Z OSZUSTWEM POWINNO SIE WALCZYĆ.
cZY KTOS CZYTAŁ ICH REGULAMIN? Moze tam pisze Ze maja prawo do naciagania i oszukiwania ludzi?

Anonimowy pisze...

ja nie wierzę że da się coś z tym zrobić :(

Anonimowy pisze...

ogladałam dzis ten program.Jak oni robią debili z ludzi!!!!40 min na antenie stało hasło nierozwiazane. Że niby nikt nie umie takiego łatwego hasła.a te ostatnie chwile trwaja po 10 min.I w ostatniej sekundzie ktoś zgadł. No PARODIE.Cały czas ich komputer blokuje ludzi i sciąga kase.

Anonimowy pisze...

TOTALNY CYRK I GENIALNE ŻE TO NADAJĄ , WIADOMO PRZYNAJMNIEJ ILU MAMY RODAKÓW DEBILI - A MUSI ICH BYĆ BAAAARDZO DUUUUŻO BO PRZECIEŻ GDYBY NIKT NIE ZADZWONIŁ TO PROGRAM BY ZDJĘTO Z ANTENY W CIĄGU JEDNEGO DNIA :) CIESZMY SIĘ ŻE NIE NALEŻYMY DO GRUPY UPOŚLEDZONYCH KTÓRZY TAM W OGÓLE DZWONIĄ :):):):):)

Anonimowy pisze...

To jest program dla idiotów,linie wolne ale jak zadzwonisz to nie możesz się połączyć.Jak już się połączysz to musisz odpowiedzieć na zadane pytanie,a potem pewnie usłyszysz spróbuj jeszcze raz.Porządna stacja telewizyjna powinna przestrzegać godzin nadawania następnych programów,15 minutowe opóźnienie to skandal.Poza tym jak już emitujecie teleturniej dla kretynów to przynajmniej zmieńcie prowadzącą,bo ta Pani jak nikt nie dzwoni to wygląda jakby z rozpacz miała za chwilę narobić w ......





t

Anonimowy pisze...

:):):):):)

Anonimowy pisze...

Jak czekam na Reksa to sie wkurzyc można ze tak przeciągają.A ta Pani taka zrozpaczona .że nikt nie wie i nie może nikomu dac tych pieniędzy.ŻAŁOSNE

Anonimowy pisze...

CO za ku....y